My beloved Clarins

Med -25% på Clarins i Matas måtte jeg afsted her til formiddag og shoppe to produkter. Er ved at løbe tør for både min olie og min face wash, så ville gerne have en ny af hver. Clarins er ikke studenter-venligt med priserne, så jeg griber selvfølgelig muligheden når der er rabat.


Jeg købte første gang olien i Salling for længe siden, efter med nogen skepsis at have testet den på sælgerens opfordring. Den er fantastisk. Bruger den hver aften inden sengetid, og næste morgen er huden så fin og blød. Mmmm....


Denne rens er ny på min hylde. Har før brugt Shiseido's Ibuki, så deres rens til kombineret hud og nu har jeg købt denne efter at have testet den i et par dage. Den er super cremet og lækker, og huden er så ren og blød efter brug uden at være stram. Herligt!

Gav 390,- sammenlagt for begge produkter.



Etiketter: , , ,