Mine bedste Ebay tips...

Jeg shopper ofte småsager på Ebay.com, da det er billigt og så længe man holder købene under 80,- slipper man jo for told. Her komme mine bedste Ebay køb til dato :)



Bioré nose strips
De små sorte strips skrev jeg om her. De sættes på en fugtig næse og når de er tørre, fjernes de skånsomt og man får en prik-fri næse :) Smart!

Poshé Top coat
Denne ekstremt hurtige top coat skrev jeg om her. Den tørrer på 1 minut, og giver den smukkeste glans. 

Acrylic Make Up Organizer
Jeg har købt tre forskellige make up organizers, som blev vist frem i indlægget her. De er langt billigere end dem, som man kan få i Danmark og de er super fine.

Gel Heel Back Liners
Jeg HADER når mine ballerinaer skarver i hælen, så da jeg fandt ud af, at man kunne sætte gele i for at gøre det blødt, var jeg fan. De er SÅ gode!

Disposable Piping Bags
Til de bageglade anbefaler jeg at købe engangs sprøjteposer, så man slipper for rengøringen. Billig og nem løsning!

Nail Art Water Transfer Stickers
Man kan få et hav af motiver til at pryde sine negle med, og de overføres let med vand.

Søg på de forskellige navne, hvis I ønsker at finde det på Ebay - de fleste har gratis international fragt :)



Etiketter: , ,