Jeg drømmer om.. // Wanties


Selvom man er studerende, må man godt drømme lidt om nogle herlige, materielle goder.
Ovenstående collage viser, hvad jeg savler lidt over for tiden. De to lipgloss'er fra Chanel koster omkring 225,- stykket. Nr. 175 er en meget mørk farve med glimmer og nr. 106. er mere hverdags agtig, men stadig med glims-bims.

Nu vi er ved Chanel så G L Æ D E R  jeg mig til de nye lakker kommer her i juni - de er så flotte. Den smukke ring fra Julie Wettergren var jeg inde og prøve i Wettergren & Wettergren i mandags, efter at have sukket efter den længe. Og den er SÅ fin!

Ron Ron fra Christian Louboutin med en hæl på 85mm har jeg en opsparingsæske til for tiden. Den kommer til Danmark imellem juni og oktober i år, og har besluttet at spare op til et par. Bum.

Min exfoliator fra Dermalogica er ved at være tom, og da jeg er blevet fan af Clarins må jeg eje denne Gentle Refiner scrub. 
Silkeskjorten fra Malene Birger er way out of my league men hold op den er smuk - I really want it.