Gæst til sommerbryllup // Valget faldt på disse kjoler

For nyligt fremviste jeg to mulige kjole-kandidater til det sommerbryllup jeg skal til hos min kære veninde. Valget faldt ikke på nogen af dem, men der i mod to H E L T andre. Ja to..


Begge kjoler er fra Little Mistress. Købte den blå her på Zalando og fik lidt rabat, så gav omkring 600,- for den.
Se den her.

Den røde faldt jeg over på Little Mistress egen hjemmeside, og har lusket omkring den længe. I går blev den så bestilt og mener det blev 540,- inkl. fragt til DK. Se den her. Det giver 1140,- for to kjoler og det synes jeg er ganske fint.
Begge kjoler fås i andre farver også. Er blevet lidt vild med Little Mistress' kjoler, så håber ikke disse to bliver mine sidste køb ;) 

Den blå sidder simpelthen SÅ godt. Så håber den røde sidder lige så fint når den kommer :)





Etiketter: