GIVEAWAY // MOROCCANOIL HEAT STYLING

GIVEAWAYEN ER AFSLUTTET OG VINDEREN ER FUNDET

Tiden er igen kommet til en lækker giveaway til verdens bedste læsere.

Hair247.dk har endnu engang flottet sig og smider en Moroccanoil Heat Styling i hatten til en heldig læser <3


Jeg har selv testet en magen til, og du kan se, hvad jeg syntes om den i indlægget her


Glad for du spørger ;)

1. Følg med på Bloglovin her, så du kan tjekke vinder-indlægget ud når vi kommer dertil :)
2. Læg en kommentar - skriv hvad du vil - men husk fulde navn, så vi ikke er tvivl om, hvem der vinder.
3. Læn dig tilbage og håb på det bedste. Jeg trækker vinderen 21. maj kl. 20.00 og forbeholder mig retten til at trække en ny vinder, hvis vinderen ikke har sendt mig en mail inden d. 23. maj.

TUSIND tak til Hair247.dk for at sponsorere denne lækre sag og for at forkæle os endnu engang. Tjek deres hjemmeside ud, og find alle de lækre mærker med fri levering i Danmark <3

Etiketter: