Mette anbefaler serier // Ser vi de samme?

Jeg er siden jeg startede på min kandidat blevet en rigtig serie sucker. Det betyder, at jeg virkelig følger intenst med i de serier, som jeg synes om. Her kommer lidt om de serier, som jeg er optaget af PT :)



I "Scandal" følger vi Olivia Pope, som er leder af Olivia Pope & Associates. Hun har tidligere være kampagnemanager for præsidenten i USA, Fitz, men har nu sit eget firma, som 'fikser' ting og sager. 
Serien opsluger en fuldstændig, og den er fuld af syge tvist og drejninger! 

Kilde: Urbanintellectuals.com

I Suits følger vi Harvey Spector og hans associate Mike Ross i et stort advokatfirma i USA. Det er en serie, hvor magtspillet blandt New Yorks topadvokater samt advokaternes private intriger giver anledning til en masse spændinger, som udspiller sig i et mægtigt drama. 
Kilde: lily.fi 

Åh "The Good Wife". Alicia, Peter, Will, Diane.. Igen er vi i et law firm hvor Alicia Florrick bliver ansat som associate, trods hun i 13 år har været væk fra arbejdsmarkedet for at støtte sin mand (Peter) i sin politiske karriere. Da han så imidlertid vælger at være utro med en prostitueret, flere gange, tager hun selv affære og hopper tilbage på arbejdsmarkedet. 
Intrigerne ved at være gift med Peter, have et crush på Will fra hendes tid som studerende og Alicia's virke som advokat giver anledning til drama, kærlighed og masser af spænding :)

Kilde: brooklynactivemama.com


Jeg er kun liiige begyndt at se "Revenge" hvor vi følger Emily Thorne, som ønsker at hævne sig på alle der har haft en finger med i det spil, der har ødelagt hendes liv fra hun var en lille pige. One by one hævner hun sig på de personer, der har ødelagt hendes tilværelse, og det skaber ikke så lidt røre i det ellers vældig perfekte miljø i the Hamptons. Men hvor perfekt er det? Intriger er der nok af. Jeg følger spændt med i hvert fald. 

Kilde: remotepatrolled.com