Kjole overvejelser // Gæst til sommerbryllup

Min kære veninde skal giftes til juni, og jeg glæder mig sådan til at fejre det søde brudepar. Og så er der jo en god undskydning for at investere i en ny kjole!
I dag havde jeg lige ½ time's ventetid på min sushi, så kunne lige browse i Bruuns Galleri. Farlige sager.

Fra: day.dk
Jeg gik i ny-åbnede DAY, og faldt straks for denne røde sag. Er normalt farveforskrækket, men denne faldt alligevel i min smag.
Den står til 900,-, hvilket jeg synes er ganske OK for en ny kjole. Se mere til kjolen her

Fra: day.dk
Den super skønne ekspedient kom så og viste mig denne kjole. Jeg er normalt ikke til lange kjoler, men lod mig dog overtale til at prøve den. Det skulle jeg aldrig have gjort. Den var så guddommelig smuk på - really! 
Den står til 2600,- og PT står der altså Louboutin stiletter på min lille opsparings-æske, så det hænger jo ikke sammen! Men åh. Se den her.  

Jeg ser langt flere anvendelses muligheder i den røde, men jæsus. I skulle se den pudder/rosa farvede på. Åh..

Hvilken en kan I bedst lide?

Det kan også være det bliver en helt helt anden kjole. Må sove på det..ZzZ.



Etiketter: