Kagekampen // Behind the scenes #3

Sidste omgang for mig, men faktisk det afsnit jeg har mest at sige om! :p


Jeg elsker den frisure og den make-up jeg fik. Følte mig SÅ fin! Hurra for det.
Udfordringen i dag var fyldte chokolader og en chokoladebare. Lad mig starte med at sige, at da jeg fik den udfordring på mail, tænkte jeg fuuuck (som de så fint fik bippet ud i dagens afsnit) ;)

Kanal5.dk

Havde aldrig lavet det før, aldrig tempereret chokolade osv., så det blev øvet en enkelt gang inden min deltagelse i programmet. 
Min opfattelse af fyldte chokolader er chokolader lavet i form med fyld og bund. Min opfattelse af en chokoladebar er noget i stil med Mars og Snickers som ikke er pyntet med alt muligt gøgl. Med disse anskuelser gik jeg i gang med at tænke på noget smart fyld osv. 



Min chokolade sagde knæk og var lidt blank. En smule, om ikke andet. Jeg var 100 % tilfreds med smagen, men det lignede da lort det bliver vi hurtigt enige om. Der var de andre mile vidt foran mig rent udtryksmæssigt. Men smagen.. Hvis bare I kunne smage - det var virkelig godt, I shit you not. 

De skønne, skønne piger der gik videre fortjener det allesammen, men rent chokolademæssigt, og barmæssigt, synes jeg faktisk at mit måske var bedre rent produktmæssigt med knæk, tykkelse og overtræk (Ikke at det var overtrukket pænt, men der var da et overtræk...)



Vi smagte selvfølgelig til sidst ;)

Jeg er SÅ glad for jeg var med, for hold op vi hyggede. Det var drøn-hårdt, med tidlige morgener og meget sene aftener, men det var det hele værd <3



Etiketter: ,