Victoria's Secret // Swim

Uh uh - nu er New York turen lige om hjørnet, og jeg suger shopping-inspiration til mig i vildskab!
Lige PT lurer jeg på Victoria's Secret badetøj. What you think?

Mesh-Inset Bandeau - se den her

Unforgettable Onepiece - se den her
Jeg synes godt man kan føle sig lidt bar når man tager i svømmehal i bikini herhjemme, men samtidig synes jeg at almindelige badedragter er så kedelige, tenderende til grimme. (Sorry, hvis jeg træder nogen over tæerne ;) ) Men hvis det nu skal være badedragt man skal i, så synes jeg den ovenstående er bedårende!

Fringe Bandeau & Ruched Low-Rise Hipkini Bottom - Se den her
Jeg kunne bruge timer på at se på alle de fine varer som VC har på deres hjemmeside, men tror bare jeg kigger forbi deres butik i NYC i stedet. I'm so excited!






Etiketter: ,