Hygge og vindere...


Jeg har glædet mig sindssygt til at trække to heldige vindere af den herlige Giveaway.
Jeg bad om en hyggelig kommentar, og det skal jeg love for jeg fik. En million gange tak for alle jeres søde hilsner. Med fare for selvforherligelse, kommer her et udsnit af mine yndlings hilsner fra jer.


Jeg har læst A L L E beskeder og takker endnu engang for jeres deltagelse og siger velkommen til nye følgere <3

 
Jeg brugte lang tid på at lave en flot og hyggelig video til jer, hvor jeg trak vinderne, og har nu brugt hele dagen på at uploade den, men det VIL bare ikke virke :( Sorry.

Som I kan se på billedet, havde jeg skrevet alle jeres navne på papirlapper, klippet hul i og trukket dem på silkebånd. Herefter trak jeg to tilfældige navne af tråden og de vandt.
VINDERNE er:

1. PRÆMIEN
SIGNE (Royal Lama)

2. PRÆMIEN
Tina Hoffbeck

Stort tillyke, ladies. Send mig fluks en mail med jeres adresser på me_vinther@hotmail.com

(Såfremt jeg ikke hører fra vinderne inden 14/3 forbeholder jeg mig retten til at trække nogle nye, da denne Giveaway jo er for faste læsere <3)


 

Etiketter: