Et kig i pendlerens make-up pung..

Når jeg pendler frem og tilbage mellem Århus og København, er der sometimes behov for sleepovers hos svigerfamilien. Og så er make-up pungen med, pakket med the essentials.

1. Helena Rubinstein Lash Queen Mascara Sexy Blacks 2. Chanel Les 4 Ombres 39 Raffinement 3. Jane Iredale PurePressed Base Warm Silk 4. Chanel Eyeliner 5. The Body Shop pensel 6. Jane Iredale Handi Brush 7. E.L.F. All Cover Stick 8. GOSH Base 001 Matt

Jeg ELSKER min mascara. Den viser simpelthen mine vipper fra deres bedste side hver eneste dag. Har psykopat lange øjenvipper, så skal bruge en mascara der ikke forlænger, men nærmere giver volumen. 
Basen fra GOSH lægger jeg altid under mine øjenskygger, så holder de hele dagen. 
Min Jane Iredale pudder har jeg omtalt mange gange her på bloggen; den er bare herlig. Giver perfekt dækning, uden man føler sig "sminket". 


Etiketter: ,