To gange fjer på min hånd

Det startede med, at jeg fald for Feather Ring fra Pandora, som jeg var så heldig at få i julegave af min søde kæreste.


Den står til 595,- og fås i flere størrelser (dog springer de to størrelser, så man kan f.eks. ikke få den i en str 53.)

I dag skulle jeg så ned og bytte en trøje i Moss Copenhagen, som jeg fik to af i går til familiefødselsdag, og fandt en skøn nederdel og endnu en fin fjer-ring.



Den fås i guld, sølv og oxideret, som den på mit billede. Den er så fin og simpel - og til blot 120,-. 

Jer der følger med på IG (M_Vinther) kan nok genkende neglelakken ;) Det er Perlé fra Dior, som egentlig er et matterende top coat, med frosting effekt. Jeg synes bare, at frosting effekten er så sindssygt smuk, at jeg måtte fremhæve den med en skinnende top coat. I love it!



Etiketter: