GIVEAWAY // Med bla. Sebastian & Helena Rubinstein..


LUKKET FOR DELTAGELSE!
Er ved at trække vindere :)




Kære skønne læsere,
Jeg har endelig taget mig sammen til at lægge denne Giveaway op. Jeg har glæde mig særligt til denne giveaway, da den er 100% selv sponsoreret, bare fordi jeg gerne vil forkæle jer. Bum!


Da jeg altid bliver så glad når så mange viser interesse, og lige så ked af det når jeg kommer i tanker om, at jeg kun kan forkæle én, er der denne gang TO PRÆMIER på højkant.


Omkring 1. Præmien:

Abba® Pure Thermal Protect Spray er en miljøvenlig, varmebeskyttende spray, som anvendes inden varmestyling. Den indeholder blandt andet kamille og salvie ekstrakt samt aloe vera. 
Sebastian Hydre Conditioner er den conditioner jeg selv har brugt i et års tid nu, kun afbrudt af enkelte perioder uden. 
Shampooen, der hører til, og så denne conditioner giver et gennemplejet hår, og man er efterladt med den skønneste følelse! En rigtig vinder til vintertrist og tørt hår. 

Det perfekte sæt til vinter-træt hår! <3


Omkring 2. præmien:

Amie Radient Dawn Exfolient Daily Wash er en face wash som renser porerne i dybden og eksfolierer blidt. Den er fri for parabener, men indeholder ekstrakter fra grønne æbler, blåbær og e-vitamin. Den er ydermere olie- og sæbefri.
Helena Rubinstein All Mascaras Make-Up Remover (50ml) er en lækker, to faset øjen make-up fjerner. Den fjerner let og hurtigt alt make-up ved øjenomgivelserne.  

Det perfekte sæt til en ren og frisk hud <3

..glad for du spørger!

Du skal såmænd blot være fast læser, altså følger, på Bloglovin og trykke på det lille hjerte ved indlægget.
Så skal du lægge en hyggelig kommentar, så jeg kan se, at du gerne vil være med. :)
Jeg trækker TO VINDERE d. 7. marts, så husk at lægge jeres mail <3


Etiketter: