CHARIVARI 603 // Le Vernis

Sweet heavens it's here.
Købte i dag Charivari, som jeg har glædet mig sårn' til at møde. Fandt den lille skønhed i Frederiksberg Centeret, hvor de søde Matas piger havde lagt den til side for mig. Kunne ikke finde den i nogle andre Matas'er, Sephora eller Magasin (!?) men her var den altså. Og sammen med resten af Spring looket, naturligvis.



Den er smuk, mørkelilla, nærmest blommefarvet. Billederne yder IKKE farven retfærdighed.
Jeg hentede den i en pause, og hoppede på metroen fra Lindevang til Frederiksberg og tilbage igen hurtigt! Og lagde den på imens vi havde undervisning.. Tihi fnis!

Jeg kan så også lige fortælle, nu vi er ved Chanel, at jeg har bestilt nogle Limited Edition lakker til vores hotel i New York! GLÆDER mig til at se dem :D Er vidst lidt Chanel addicted. Hmm..



Etiketter: ,