Under træet // Juleønsker 2013

Jeg vil vise jer nogle af årets ønsker, som jeg krydser fingre for ligger under træet..


Jeg købte en prøvepakke på Ibuki serien, da jeg trængte til lidt nyt. Mistede lidt lysten til at bruge Dermalogica, for syntes ikke det gjorde den store forskel. Ibuki, er super lækkert, så det håber jeg, at jeg kan få lov til at prøve :)
Er KÆMPE fan af Avero bh'erne fra Marie Jo og har den allerede i hvid og sort - total yndlings pasform.
Øreringene fra Marianne Dulong er nok mere en fremtidig drøm end et ønske, men hey - alt er tilladt ikke?
Og Chanel.. Need I say more?
Glasskålen fra KitchenAid har jeg egentlig manglet længe, så den håber jeg jeg kan lave kagedej i snart! ;)
Feather Ring fra Pandora er SÅ flot. Den må jeg bare eje, og synes også prisen er rimelig. 
Aller mest ønsker jeg mig selvfølgelig en dejlig jul med familien - men skulle der ligge en gave eller to under træet, ER det jo ikke det værste der kan ske, vel?


Etiketter: ,