New MAC in the house..

Magasin holdte i går forsinket VIP arrangement med -20 % på næsten hele biksen. Nice one!
Jeg måtte jo lige et smut forbi MAC, og se, om der var noget jeg ikke kunne leve uden. Surprise, det var der.


Jeg fik shoppet en læbestift i nude, en øjenskygge palette i gyldne og mørke farver samt en ny blending pensel.

Stroke of midnight eyes/warm

Creme de nude A53
Der var super travlt hos MAC standen, men det er jo forståeligt med så lækre produkter ;)
Det blev imidlertid min tur, og fik trods travlhed en enormt god betjening. 
Hun vejledte i, hvordan jeg kunne få mest ud af paletten samt hvor fin en nude læbestift er til hverdagsbrug. Yay - just what I needed :)

Jeg er vild med farverne i paletten, som virkelig kan kombineres på mange måder. Jeg glæder mig til at vise, hvordan jeg kommer til at bruge den :)




Etiketter: , , ,