Magi hos Serenity ..

I går var Niels og jeg jo i København og jeg havde ét klar mål med dagen. Jeg MÅTTE forbi Serenity Cupcakes i Grønnegade. Min eagerness stammer fra de smukke billeder som indehaveren Mariam Mistry uploader på sin Instagram profil og på butikkens Facebookside. Da jeg selv er passioneret cupcake bager, måtte dette sted jo være lige noget for mig. 


Det er svært at beskrive den stemning der rammer en, når man træder ind i Serenity. Shoppen er smukt indrettet, og er beyond cosy. Alt lige fra tapetet til porcelænet er nøje udvalgt og hele konceptet går op i en højere enhed. De smukke cupcakes er linet op i en glasmontre og skilte fortæller en, om de forskellige varianter. Til sin cupcake kan man købe forskellige drikkevarer, blandt andet te fra Perch's Tehandel. (Jeg er fan!)


Under vores besøg var butikken velbesøgt og emmede af afslappende gæster, der virkelig nød at være der. En ting jeg lagde mærke til, var den hilsen som alle fik når de forlod shoppen igen. Der var ikke en eneste gæst, som ikke fik ønsket en dejlig dag og en god jul. Sådan noget lægger jeg jo meget vægt på, og ved hver eneste hilsen virkede det ægte og velment. 


Vi fik vores cupcakes på det smukke Royal Copenhagen stel (Blå Mega) som også bidrager til helhedsoplevelsen af luksus, hygge og hjertevarme. 



Vi købte først en Lady in red, som er en rabarbercupcake med hvid chokolade og cheesecream frosting.
Efterfølgende måtte vi have en til og valgte en Rocky Mountain, som er en chokoladecupcake med digestive og marengs påtoppen. 
Begge kager var meget lækre, moist og lige som jeg kan lide mine cupcakes. En million stjerner til hele oplevelsen hos Serenity fra mig (og Niels!). 
Jeg glæder mig allerede til mit næste besøg - hvilken kage skal jeg mon have næste gang...
Du kan se alle flavours og læse mere om Mariam og Serenity på hjemmesiden, som du finder her


Etiketter: ,