En dag i København..

Sweet heavens jeg var træt, da jeg endelig kom hjem i går. Jeg skulle aflevere eksamensopgave på CBS inden kl. 12.00, så Niels og jeg havde planlagt en herlig dag i storbyen med afgang fra Århus kl. 07.27. Toget var så aflyst og DSB damen nægtede at sælge os pladsbilletter til næste afgang, som ville blive stopfyldt grundet aflysningen. Super. Vi blev proppet i en taxa mod Fredericia, for at fange et lyntog 09.09 - og nåede det. Fortsat, ingen pladsbilletter, men vi fandt heldigvis en plads.
Jeg var på CBS 11.45 til aflevering - pyh. Behøver jeg forklare min holdning til DSB? ;)


Anyhow. Resten af dagen var perfekt. Det var en skøn dag med shopping, cafébesøg, besøg hos Serenity Cupcakes og aftensmad hos svigerfamilien. Glæder mig meget til at fortælle om mit besøg hos Serenity, som var første gang jeg var der :)



Etiketter: ,