Kundeservice - tal ordentligt!

Jeg går enormt meget op i god kundeservice. 
Source: Forbes.com
Jeg har stået i butik i mange år ved siden af mit studie og har oven i det også mystery shoppet en del. Derfor, ved jeg, hvad god kundeservice er, og hvad det betyder for kunden. Det skal skisme være i orden! 

I går var jeg i Magasin i både København og Århus, og begge steder havde jeg en rigtig øv oplevelse, sammen med min veninde.
I Magasin i København var sælgeren direkte ubehøvlet overfor os og i Magasin Århus, hvor der var VIP shopping, var sælgeren i så dårligt humør over de mange mennesker, at hun ikke magtede at smile eller tale ordentligt til kunderne. 
Jeg er helt med på, at man kan have super travlt, men vælger man at have et job i en butik, skal man kunne håndtere stressede situationer og stadig have kunden i fokus! NÅ.

Det var dagens tekst - glædelig juleshopping people. Jeg er sikker på, at der er MANGE ekspedienter derude, der brænder for at give os en god kundeservice! :) 


Etiketter: