Huge Hillier Hobo - Marc Jacobs..

Jeg har glædet mig SÅ meget til at kunne lave dette indlæg til jer. Det betyder nemlig, at jeg endelig har fået fingre i den fine Huge Hillier Hobo fra Marc by Marc Jacobs.
Og det bedste af det hele er, at det var et kup! Den koster næsten 4000,- i Danmark, men jeg faldt over -25% på Shopbop.com og fik tasken for 2668,- inkl. fragt og told til Danmark. WOW, WOW, WOW!


 
Er den ikke smuk?
Den har lang rem, som er skøn når man gerne vil have begge hænder fri, men kan også bruges over armen i den korte rem.
 
 
Find den smukke taske (og en million andre lækre ting) på ShopBop.com her.
Mine støvler er fra Bianco - find dem her. Tørklædet er også fra Bianco og koster 299,-.
 
 
Det var sjovt at lave disse sjældne billeder, hvor jeg selv er med på til bloggen - hav en skønherlig dag! :)
 
 


Etiketter: , ,