Gå Coco-loco hos Cocopanda.dk..

 

 
Ladies. Der er PT -20% på Cocopanda.dk.
Du finder mange mærker - blandt andre disse:
 
Jeg er jo addicted to products så jeg kunne som altid shoppe mig fattig derinde. Jeg har samlet fire produkter til inspiration for jer, der lige skal ind og lure på de gode tilbud.
 
 
I må snart være træt af at høre om min elskede Jane Iredale pudder. Den koster normalt 369,- på Cocopanda, men du kan købe den for 295,- nu. Find min shade, "Warm Silk" her.
Jeg har allerede Clean parfumen "Shower Fresh" men  også eje den nye "White Woods", som du finder her. Clean's dufte er så skønne og enkle, at de passer til mange mennesker. Jeg er fan!
 

Her om vinteren er mine stakkels neglebånd under pres fra kulde og hårdt vejr. (Og det faktum, at jeg skifter neglelak hele tiden). Derfor skal de plejes, så de ikke knækker og flosser. Jeg tænker, at denne negle og neglebåndsolie kan gøre tricket. Find OPI's bud på en neglebånds olie her.
Man finder aldrig Moroccanoil nedsat, men hos Cocopanda fandt jeg min all time favorite hårspray. Den dufter skønt og giver en rigtig godt hold. Særligt det med duften kan jeg godt lide - man stinker ikke af hårlak bagefter ;). Find den skønne spray her.
 
Cocopanda har altid hurtig levering og ens varer er altid godt pakket ind, så man undgår en eventuel shampoo eksplosion i sin pakke.
God shoppelyst, piger!
 
 


Etiketter: , , , , ,