Tre yndlings fra Cocopanda...

Så blev det tid til et lille skønheds-indlæg.
Jeg har længe overvejet, om der skulle laves et indlæg med mine beauty-rutiner - det er i hvert fald på overvejeren.
I mellemtiden får I dette - et indlæg om tre af mine yndlings beauty-ting fra Cocopanda.dk.
 
HVAD ER
 
 
Til jer, der endnu ikke har besøgt siden - DO IT! Man kan få sit fix af beauty sager med alt fra parfumer, make up og shampoo til lækre GHD glattejern langt under vejledende udsalgspris :)
 
 

To af tingene bruger jeg i min hverdag, og den sidste er et dream-item, som jeg havde mulighed for at prøve efter min Face-mapping i sin tid.
 
Denne rens er en del af min daglige hudplejerutine. Jeg "mødte" den første gang under min Face-mapping, hvor jeg blev introduceret til alle de lækre Dermalogica produkter. Find Dermalogica hos Cocopanda lige her.
 
Hvorfor elsker jeg denne rens?
Den er meget drøj i brug og en flaske på 250 ml holder derfor længe.Den har lidt konsistens som en gel og skummer let når man arbejder med den i hånden og masserer den på ansigtet.
Huden er ren og frisk efter anvendelse af gel-rensen og klar til den videre rutine. Jeg bruger Ultra Calming Mist og Active Moist, som også fås på Cocopanda i deres sortiment af Dermalogica.
 
Pris: 229 kr.
 
Jeg skiftede for ganske nyligt shampoo fra Hydre serien hos Sebastian til Penetraitt, da mit hår trængte til at blive "genopbygget". Find hele Sebastian sortimentet hos Cocopanda her.
 
Hvorfor elsker jeg denne shampoo?
Efter skiftet til denne shampoo er mit hår blevet mere sundt at se på og det ser ikke så slidt ud mere, trods det både bliver farvet og glattet hele tiden ;)
Shampooen er kanon til hår der trænger til en frisk start, når en almindelig fugt shampoo ikke er nok til at rette op på lokkerne.
 
Pris: 140 kr.
 
Dette item er nok det, som jeg har glædet mig mest til at skrive om
Det er nemlig det item, som jeg endnu ikke ejer, men har haft mulighed for at prøve ved flere lejligheder.
Normalt, når jeg anvender min Clinique pudder, bruger jeg først concealer til røde områder, og derefter min pudder.
Men med denne pudder fra Jane Iredale, som du finder her, behøver du blot den og intet andet for at få en smuk hud.
 
Hvorfor elsker jeg denne pudder?
Den står øverst på ønskelisten i år, fordi den som mineralpudder er så lækker i konsistensen og føles let på huden. Til trods for den FANTASTISKE dække evne, føler man sig ikke sminket og man mærker ikke man har den på. I LOVE IT!
 
Pris: 369 kr.
 
 
 
 
 


Etiketter: , , , , ,