Hvem kopierer hvem? (1#)

Her kommer et indlæg, som jeg har tænkt over længe. Jeg arbejder jo i en skobutik, og hold da op, hvor er det sjovt at gå i andre skoforretninger og se, at det jo er de samme varer, der bliver lavet!
Der er rigtig mange styles og designs som faktisk er ens, eller næsten ens.
 
Jeg har fundet et par eksempler, som jeg vil dele med jer.
 
 
 
Støvle fra Bianco: Bene leather boot, 1199 kr. (Findes her)
Støvle fra ALDO: Burkinafaso,  976 kr. (Findes her)
 
Biancos version af støvlen er i blød nubuck, og den fra ALDO er i glat skind.
 
 
Støvle fra Bianco: Bon leather boot, 599 kr. (Findes her)
Støvle fra Vagabond: Grace, 799 kr. (Findes her)
 
Biancos støvle er lavet i ruskind og Vagabond's er lavet i noget de kalder "gede nubuck".
 
 
Støvle fra Bianco: Johane Ankle boot, 1199 kr. (Findes her)
Støvle fra Billibi, findes her.
 
Bianco støvlen er i glat skin med slange prægning og støvlen fra Billibi er også i glat, præget skind.
 
Støvle fra Bianco: Bell leather boots, 1299 kr. (Find dem her)
Støvle fra Aldo.
 
Bianco støvlen er i glat skind, og det ligner det, at Aldo støvlen også er.
Støvlen fra Bianco har ydermere lækkert for.

Imens dette indlæg er blevet til, har jeg fundet endnu flere eksempler - derfor vil der komme flere indlæg med samme tema. ;)

Hvad synes I om, at man kan finde de samme designs i forskellige butikker? Og er det ikke bare sådan modeverdenen fungerer?
 
 
 

Etiketter: ,