Trommehvirvel - vinderen er...

Så kom dagen endelig, hvor vinderen af den alt for lækre hårspray fra Moroccanoil sponsoreret af hair247.dk skal findes.
 
Jeg havde planlagt alt muligt fancy med video og stuff like that, men trætheden tog mig i går, og ligeledes i dag. DERFOR bliver det kun ved billederne i denne omgang. MEN kan afsløre, at der er en Sebastian giveaway lige om, hjørnet, så videoen kommer næste gang!
 
Og nu til det sjove..
 

 Alle navne blev noteret, og dem med to lodder stod to gange.
Derefter blev de blandet godt og grundigt, jeg lukkede øjnene, og tog en fra bunken.

 Stort tillykke til PIA DAMGAARD!
 
Jeg vil så gerne give jer alle en præmie, fordi I er så skønne at læse med og deltage i mine små løjerlige konkurrencer. Derfor trak jeg en trøstepræmievinder, som vil modtage en lille bitte ekstra ting. Og det blev TRINE!
 
Tillykke til jer begge :)
 
Send mig fluks en mail (me_vinther@hotmil.com), både dig Pia og dig Trine! Så klarer vi formalia der ;)
 
Til resten af jer - glæd jer til næste gang, hvor det er et lækkert Sebastian produkt, som kommer på banen!