Perch's Thehandel åbnet i Århus..

For en uges tid siden modtog jeg en invitation til åbningen af Perch's Thehandel. Jeg klappede i mine hænder over, at få sådan en lækker thehandel til Århus og skrev det straks i kalenderen. I dag åbnede den så, og jeg var på pletten, som den te-entusiast jeg nu er.



Der var noget indledende velkomst ved ejerne samt direktøren for Den Gamle By, som vidste en masse om Latinerkvarteret.
Da folkemængden blev lukket ind opstod der imidlertid en del kaos. Der var alt for mange mennesker inde i forretningen på en gang, og man kunne hverken komme frem eller tilbage, og køen til disken virkede også meget kaotisk.



Imens vi stod i køen kunne vi se de smukt anrettede borde, hvor man kan bestille the og små kager fra deres menukort. Det så så luksuriøst ud og MÅ prøves en dag! 




Det var så fedt, hvordan der blev regnet i hovedet/på papir og ikke regnemaskine, når der skulle betales. Super old school!
Jeg kom hjem med tre slags te. 
Hvid tempel, som de serverede smagsprøver på.
Grøn kvæde og min elskede Chai. Jeg sidder nu og nyder en kop kvæde, som smager herligt! :) 

Glæder mig til at handle hos Perch's fremover.

Husk den lækre giveaway med en Moroccanoil hårspray slutter på søndag. Deltag her





Etiketter: