Moonlight ring vs. & Other Stories ring ...

Åh hvor har jeg forsømt bloggen de sidste dage. Hmf.
Men det betyder ikke, at jeg ikke har noget at fortæller - jeg har nemlig masser!
Er begyndt på CBS i København (jep, langt væk hjemmefra!) og bliver boende i Århus under uddannelsen. Det giver lidt logistiske udfordringer, men de løser sig!
 
OBS. Jeg mangler stadig en adresse til vinderen TRINE, som vandt ekstra præmien i min seneste giveaway. Send straks en mail til mig :)
 
På min første dag i storbyen, drog jeg mod strøget og fandt den sagnomspundne butik & Other Stories ...
 


 
Jeg købte ringen som I ser her til 150 kr.
Grunden til, at jeg først blogger om den nu er, at jeg glemte den på skolen i mandags og troede, at den var gået tabt. Det viser sig så heldigvis, at en venlig sjæl fandt den og jeg får den igen på mandag :) YAY for rare mennesker.
 
Jeg er rigtig glad for ringen, synes den er så super fin.
 
Det forlyder rundt omkring (også i butikken selv) at den ligner Georg Jensen's Moonlight ring.
 
Billede fra Georgjensen.com

Jeg kan da sagtens se ligheden, men jeg synes slet ikke det er den 'samme' ring. Den fra & Other Stories er meget højere i designet. Der er lige en "ekstra perle på", hvis det giver mening.
 
 
Det bliver ikke sidste gang, at jeg handler i & Other Stories - that's for sure!