Om blæk, nåle, smerte og kunst...

Kære læsere..
Det er alt for galt, at jeg ikke har fortalt om min nye tattovering og oplevelsen det var at få den. Så det kommer her!
 
 
Det forholder sig således, at jeg i mange år gerne har villet have lavet en tattovering på anklen, som havde noget med musik at gøre, fordi det betyder meget for mig og min familie.
Men har været en kylling...Turde simpelthen ikke!
Men - så kom min veninde hjem fra Afghanistan, og skulle have lavet en. Der bød muligheden sig jo ret naturligt; en til at holde i hånden og tilmed ens bedste veninde. Perfekt!
Derfor drog vi ned til Frank på havnen, som tilfældigvis havde en tid den dag.
 
 
Lokalerne hos Frank er meget lyse og med udsigt ud over vandet. En sød assistent tog imod os og vi følte os straks velkomne. Jeg var SÅ skide bange, at det fatter man slet ikke.
Vi fandt det perfekte motiv, og skulle til at i gang. Troede seriøst at det var mine sidste minutter på denne jord, men så..
5 minutter efter var vi færdige! Det gjorde absolut ondt, men ganske udholdeligt - selv for en smertekylling.
 
Frank var meget dygtig og der var en kanon god stemning hele vejen igennem. På vej hjem overvejede jeg allerede min næste tattovering ;)
Tjek hans hjemmeside ud her.
Der bliver ALTID brugt nye nåle.
 
Venstre inderben.
 
 


Etiketter: , ,