E.l.f. produkter #1

For hvad der føles som hundrede år siden, bestilte jeg en håndfuld lækkerier fra E.L.F i England. De havde -50% på ALT og det er jo billige sager i forvejen, så det blev ikke en dyr fornøjelse. Jeg fik otte items for 157 kr. inkl. fragt til Danmark.
De items vil jeg fortælle om i et par indlæg og her kommer det første så :)
 
 
Købte en læbestift, nogle make-up svampe, en neglelak, en blush (min første nogensinde!), en øjenbryns pen, en primer til øjenskygge, en concealer og en highlighter til under øjnene, så man ikke ser så træt ud ;)
 


Købte den i farven coral efter at have set en masse billeder af den på nettet.
 
 
Ved ikke, om det er til at se på billedet, men den er rigtig flot på! Den giver en super fin glød uden at være pink eller for brun. Elsker den allerede!
 
 
På samme billede ovenfor kan man også ane mit øjenbryn. Det er farvet med denne eyebrow lifter and filler i farven Ivory/medium. Det er en kombi pen med mørk farve til brynet i den ene ende og en highlighter til under øjet i den anden. Farven er super skøn, men skal vidst øve mig med den lyse del - det virkede ikke helt for mig.
 
Er indtil videre rigtig meget fan af produkterne. Glæder mig til at vise jer resten :)
 
 
 
 
 


Etiketter: