Om et skønt blogger-event..

Kære læsere..

For lidt tid siden var jeg til et rigtig hyggeligt blogger-event her i Århus. Det var Malene fra Vinterfryd.dk, som havde inviteret. 

Eventet blev holdt hos Eventhall i Åbyhøj, som huser mange spændende aktiviteter. 

Billede taget af Compell.
 Som det ses her, prøvede vi kræfter med Bungee Basket, hvilket resulterede i ægte kampgejst og nogle anderledes moves. Hylende skægt!

Billede taget af Compell.


Billede taget af Compell.
Her ses jeg (til højre, klædt i koral farvet) give den gas. Bør jeg nævne, at jeg vandt 3-0? Tihi.

Udover Bungee Basket prøvede vi Mega Fodbold & Sonic Scream.

Aftenen bød ydermere på vinsmagning v. Smagførst. Det var en underholdende og ærlig smagning, og det kan klart anbefales at handle hos Smagførst, i det man altid kan smage vinen før man køber. Se mere om, hvad de tilbyder på deres hjemmeside www.smagfoerst.dk .Så kom der sushi en masse fra Mitsu Mizu på bordet. En lækker omgang!

Billede taget af Compell.
Sidst, men ikke mindst, var der foredrag v. Anni Simonsen, som talte om sundhedens g-punkt. (Oversat til dansk: hvordan man lever et sundt liv, hvor man samtidig er glad.)

Alt i alt et kanon event, hvor jeg mødte en masse andre søde bloggere.
Rammerne omkring eventet var skønne og det kan klar anbefales at afholde et event hos Eventhall, som også har paintball indendørs at byde på!
Se mere på deres hjemmeside: www.eventhall.dk