Nyt på væggen - Wallsticker!

Kære læsere...

For nyligt fik jeg mulighed for at vælge en Wallsticker fra hjemmesiden Illux.dk.
Jeg fandt en jeg synes om, og fik bestilt.
Bestillingsprocessen gik nemt, og wallstickeren ankom i et fint rør i super stand.


Når man pakker ud, finder man en test-sticker og en vejledning til opsætning af den.
Det er bare at følge vejledningen fra ende til anden - den er meget pædagogisk skrevet. (Eksempel: "Husk at fjerne teststickeren inden du opsætter den 'rigtige'." :) Hehe.


Jeg fik sat teststickeren op, og det gik rigtig nemt, så jeg kastede mig straks ud i den rigtige.

Test-stickeren



 Efter at have fulgt guiden var jeg klar til at sætte den på væggen. Jeg havde på forhånd målt op og sat lidt blyantstreger, så jeg var sikker på, at den kom til sidde rigtigt. 


Med Azuré på neglene blev der arbejdet.
Wallstickeren blev påsat og der blev glattet ud. Min væg er ikke helt glat, så jeg fandt ud af, at det var en idé at komme et klæde omkring den grønne skraber. Så sad den lidt bedre.



Efter den havde siddet i 15 min, skulle overførselsfolien trækkes af. Desværre hang stickeren stadig godt fast i folien flere steder, men jeg skyder skylden på vores ujævne væg :)
Dette blev afhjulpet ved at holde på stickeren med fingrene.



Det gik super nemt at sætte wallstickeren op, og jeg synes det er en fed dekoration. Er generelt vild med sort/hvid ting, så det er jo lige mig.

Se hele Illux.dk's udvalg ved at kigge her.


Dette indlæg er sponsoreret af Illux.dk



Etiketter: