Lemon Drop & Hoopla til sommer...

Hej derude!

Husk den lækre giveaway med frit valg på et  solprodukt fra Bottega - deltag HER.

For nyligt fik jeg muligheden for at bestille lidt gratis produkter fra Cocopanda - og selvfølgelig sprang jeg straks til.

Det blev til en læbepomade fra Eos "Lemon Drop" og en lak fra Ciaté "Hoopla".


Jeg har længe haft lyst til at prøve en læbepomade fra Eos, og nu bød muligheden sig. Jeg valgte Lemon Drop alene af én grund; der er solfaktor 15 i. Det er jo genialt her til sommer, hvor man ofte overser læberne, som også skal beskyttes mod UV strålerne.

Hvad synes jeg?
Normalt er jeg meget skeptisk overfor læbepomader med duft, men denne sarte duft af lemon gør mig intet. Det er bare et friskt touch. Den er let at påføre og dejlig blød. Et lille minus er, at den holder ikke super længe på læberne, før man skal påføre et nyt lag.  
Find den her


Jeg købte både Hoopla og Ferris Wheel, men det er endnu kun Hoopla jeg har testet.
Det er en smuk ferskenfarve fra Ciaté, som virkelig laver nogle flotte farver. Ydermere er penslen let at påføre med og flaskerne er så søde.

Hvad synes jeg?
Flot farve, når den er lagt rigtigt på. Et lidt større minus er, at den skal have ret mange lag for at dække flot. Jeg gav den tre lag, og stadig her synes jeg der var en smule gennemsigtighed. Derfor kræver lakken lidt god tid i pålægningsprocessen. Når den så ligger, er den, som I kan se rigtig sød og meget flot :)
Billedet til venstre er efter to lag lak.
Find lakken her.

Og glem ej den lækre Giveaway - deltag lige her..



Dette indlæg er sponsoreret.

Etiketter: , ,