Facemapping - et kort over min hud?

Hej piger!
 
Jeg har længe tænkt, at jeg godt kunne tænke mig en hudanalyse, for at finde ud af, præcis hvad min hud har brug for.
Derfor bestilte jeg tid hos Hudplejeinstituttet i Århus en tidlig tirsdag morgen.
Sikke nogle lækre omgivelser - og store lokaler de har.
 

Jeg havde bestilt en Facemapping, som på normalt dansk kan kaldes en hudanalyse.
Jeg troede, at det blot indebar, at de kiggede på min hud og fortalte, hvilke produkter jeg skulle bruge. Men jeg tog fejl!
 
Jeg blev afrenset to gange, fik lidt creme på, derefter analyseret, og til sidst en fugtmaske og creme. Det føltes rigtig luksus :)
Terapeuten var meget dygtig og jeg følte mig i rigtig gode hænder.
 
 


Efterfølgende fik jeg lidt pudder på fra Jane Iredale, som er ren mineralpudder. Lækker sag, som dækker godt, uden at være "make-uppet"
Når man køber produkter for over 500,- efter sin Facemapping, er den gratis. Jeg købte en face mist og en moisturizer og har efterfølgende købt resten af det jeg skulle bruge hos Niceskin.dk.
 


Etiketter: ,