Om et lækkert sol-produkt...

Kære piger!

Sommeren er snart over os, og med det kommer de bissede UV stråler.
Derfor skal vi have fat i en god sol creme!

Jeg har været så heldig, at Ezzence.dk har tilsendt mig et solprodukt, som jeg kunne prøve.



Om brandet: Bottega di Lungavita er italiensk og producerer deres produkter, med fokus på naturlige ingredienser.
Deres solprodukter er udviklet til at modstå de skadelige UV A og UV B stråler i sydens sol, så produkterne er lige til at putte i kufferten og hoppe på et fly sydpå.
Du finder Bottegas lækre produkter hos Ezzence.dk her



Hvad: Sol creme fra Bottega di Lungavita
Solfaktor 20, 150 ml på sprayflaske til 169,-. 
(Find produktet her)

Hvordan: Jeg er helt vild med, at solcremen kommer som spray. Det gør det hundrede gange nemmere at smøre ud og fordele godt på kroppen. Konsistensen er let og flydende, som igen, hjælper på udsmøringen.
Produktet dufter virkelig skønt, og et ekstra plus er også, at den ikke fedter. Den trænger simpelthen hurtigt ind og man kan sagtens have tøj på udenover, uden at man føler sig klistret.



Konklusion: Sikke en lækker solcreme! Jeg glæder mig til at skulle putte den i kurfferten, når turen går sydpå til sommer. 

Og piger - glæd jer. Der kommer en GIVEAWAY snart, som også kan hjælpe jer med at passe på jeres hud i solen ;) 

Sving forbi Ezzence.dk og shop dine solprodukter fra Bottega - hold øje med deres side, der tit rigtig gode tilbud at hente :)





Produktet er tilsendt til anmeldelse

Etiketter: