"Man kan se din...øh..røv..."

Kære læsere,

Et kort quick indlæg her fra morgenstunden af, skal I have.

Overskriften taler for sig selv - eller gør den? Den siger det, som jeg BURDE have sagt til en pige jeg så i går.
Det var inde i den butik, hvor jeg arbejder, hvor en pige står og kigger på sko. Hun bøjer sig ned, og så skete det.
Om kjolen var for kort, eller sad fast i hendes rygsæk var jeg lidt i tvivl om, men man kunne i hvert fald se lige igennem hendes nylon strømpebukser. Der var ass showing, og hun havde ikke mormor-trusser på den pågældende dag..
Jeg var helt lamslået, så hvad gjorde jeg? Ingenting!
Efter hun var gået gik det lidt op for mig, at det faktisk var RET synd og jeg burde have sagt noget.
Hvis det var mig, ville jeg da ønske at en med-kvinde havde givet mit et heads up.

Håber, at en anden venlig sjæl ikke var så åndsfraværende som mig, og rent faktisk fik sagt  det til hende :)


Etiketter: