New in - Welcome Irin...

Hey y'all..

Stilhed på bloggen - I know. Men men, jeg har et par indlæg til jer :)


Denne beauty kom endelig ind ad døren i går aftes. Jer, der følger med på instagram ved, hvilken rejse den har været på.
Det tog en evighed (også pga. påsken, selvfølgelig) at få den. Efter den var afsendt fra Zalando i Sverige ankom den i mandags til Taulov. Jeg tænkte YAY nu kommer den.. Men nej, på T&T kunne jeg se, at nu var den smidt til København, for dagen efter at blive smidt til Taulov og så til Århus. Weird!
Men her er den. Den findes kun i grå i butikkerne, men jeg fandt den heldigvis i sort på nettet :) 

De to næste indlæg kommer til at handle om en opskrift, som jeg har brygget på at få perfekt inden den bliver offentliggjort ;) Ydermere sælger jeg min Louis Vuitton pung, og den fortjener et indlæg for sig selv.


Etiketter: