Min nye favorit-snack...

Hello!

Halløjsa for et herligt vejr det har været i går og i dag, hva'?
Jeg har i går været en tur i MR scanner med min nakke/ryg og føj da for et rør man skal ligge i. Det var SÅ klaustrofobisk. Jeg klarede dog alle 25 minutter og overlevede ;) 
I dag har jeg været på arbejde, og vi har simpelthen fået så mange nye sko - det kribler i fingrene, man vil jo gerne have en af hver...

Og så.. Har længe været fan i skyr i små mængder; som f.eks. en klat ovenpå grød, men har nu fået øjnene op for skyr med smag!


Disse lækre sager indeholder 0,3-0,4 % fedt og fås med hhv. fersken og passionsfrugt og hindbær. De indeholder ydermere ca. 105 kcal pr. bæger.
Grundet den høje mængde protein mætter de rigtig meget og smager himmelsk! Mums

Som jer der følger mig på Instagram (@m_vinther)ved, så lavede jeg flødeboller her til aften med ristede marcipanbunde. 
Skulle jo lige afprøve min nye Kitchenaid maskine..


Hav en dejlig aften :)


Etiketter: , , ,