GIVEAWAY

DENNE GIVEAWAY ER AFSLUTTET

Hej Ladies!

Som lovet på Instagram, kommer her bloggens næste giveaway. Jubii!


Nogen husker måske, at jeg fik nogle lækre produkter fra Label M, efter jeg deltog i hårshow for Toni&Guy. De produkter vil jeg super gerne forære til et heldigt asen ;)


Sættet består af:
Protein Spray
Sea Salt Spray
BlowOut Spray

Hvordan vinder jeg?

Da jeg som altid synes det er mest fair, at det er en af mine faste læsere, som får giveaway'en, skal du hoppe ind og følge bloggen via bloglovin her og 'like' indlægget derinde. 
Efter det, skal du blot smide en kommentar til dette indlæg med navn og e-mail og så ellers krydse fingre her fra.

Da bloggen fortsat er et lille hyggeligt community, trækkes vinderen når vi rammer 40 følgere på Bloglovin. :)
(Sikke det gik - allerede her morgenen efter jeg lagde den på, er vi på 39 - det er jo fantastisk! Derfor tillader jeg mig, for at give flere en chance for at deltage, at trække den til mandag aften, før jeg trækker en vinder :))




Etiketter: ,