BB Cream fra Kiehl's...

Kære piger..

Så kom dagen, hvor jeg vil fortælle jer om et produkt, som jeg har været så heldig at få lov til at teste.
Jeg meldte mig til test af Kiehl's BB Cream via Beautyspace og blev rigtig glad, da jeg så mit navn var udtrukket. 
Den kom så med posten for nyligt, og har brugt den i to dage nu. Det er nuancen Fair.


Således ser den ud. Tuben den kommer i er 30 ml og koster omkring 220,-. Den kan købes i Magasin. (Magasin har den sødeste Kiehl's medarbejder - han er fantastisk til at fortælle og vejlede omkring produkterne!)
Den er med solfaktor 50 og konsistensen er virkelig lækker og super nem at smøre ud. 
Jeg bruger den ovenpå min normale dagcreme, i det jeg ikke kan forholde mig til at bruge "make up" som dagcreme.
Den fungerer imidlertid enormt godt ovenpå min dagcreme og uden man skinner i huden. Jeg er meget til det matte look, så jeg kommer lidt løs pudder på næseryggen, lidt i panden og på hagespidsen. 

Og nu kommer det. Jeg har taget et billede, hvor jeg har BB cream i højre side af ansigtet og ikke i venstre, så I kan se forskellen. Jeg beklager morgentrætte-øjne!

                                                                                              
<- BB CREAM/IKKE BB CREAM ->
Den jævner hudtonen rigtig fint ud og mindsker rødme i huden flot, synes jeg. (Det er lidt svært at fange på kamera)

Konklusion: Jeg er fan! Og allerede afhængig..

Følg Kiehl's Danmark på Facebook her.


Etiketter: ,