Love Never Dies

Kære læsere..

Jeg var i København i weekenden, fordi jeg skulle se "Love Never Dies" på Det Ny Teater sammen med min kæreste. Det er fortsættelsen på "Phantom of the Opera".

Source: Havebackstage.dk 
Vi havde billetter til forestillingen kl. 20.00 og jeg havde glædet mig super meget til at se opsætningen af denne fortælling.
Vi kom ind og sidde - og det er MEGET småt med benpladsen i Det Ny Teater. Min kærestes ben sov det meste af tiden, fordi det var så klemt. Men men, det er jo en detalje ;)

Selve forestillingen fik mig ikke til at sige "Wauw", men den var da flot. 
Skuespillerne var dygtige både til sang og skuespil, men det flotteste var faktisk kostumerne til personerne på Coney Island. (Billedet ovenfor)
Det var helt vildt flot.

Alt i alt, en hyggelig oplevelse, men jeg var ikke væltet bag over.


Etiketter: