Minimer porerne..

Hello you..

Før jul var jeg, og en veninde, inde og få ansigtsbehandlinger på Art of Style i Århus.
Den dag fik jeg øjnene op for, at min porer ved siden af næsen, sådan højt på kinderne måske var lidt for synlige.
Det ønskede jeg at gøre noget ved!

Jeg googlede en hel masse, og fandt frem til en "Pore refining solutions" tube fra Clinique.


Jeg købte den (ca. 190,- mener jeg) og prøvede den. Det er et brunt cremelignenede indhold, som man smører på de områder man ønsker effekten på.
Den glatter huden rigtig flot ud og trækker porerne sammen. Jeg var solgt med det samme, og bruger den ca. hver anden dag.
Jeg anvender den ovenpå min dagcreme, under min make-up.


Men det er jo ikke nok at "gemme" porerne væk. De skal også renses ud engang i mellem, og til det formål har jeg "Clear Improvement" fra Origins, som jeg fik i fødselsdagsgave.
Det er en ansigtsmaske med aktivt kul, som virkelig renser porerne ud i dybden. Jeg anvender den kun på de udsatte områder, og altså ikke i hele ansigtet. Den giver OMGÅENDE resultat, og de to produkter sammen er simpelhen perfekte :)

Kender I disse produkter?


Etiketter: ,