Om ét COS indkøb og to rejser..

D' Damer..

Giveaway'en er fortsat i fuld sving - deltag lige her

Har haft en lidt off dag i dag - måske jeg er ved at blive syg. Men det er der altså ikke tid til!
Fik slæbt mig ned i byen og ordnet nogle ærinder. Ét af dem var, at kigge i COS, om jeg kunne finde en smuk, enkel og sort kjole. Mission completed, og jeg kom hjem med denne smukke sag.
Source: Cosstores.com
 Kjolen set forfra.
Source: Cosstores.com
Og her set bagfra.
Den falder SÅ flot bag på - glæder mig meget til at bruge den.
Se mere om kjolen lige her.

N og jeg har længe planlagt, at vi gerne ville til London. Nu er flybilletterne, som nævnt tidligere, i hus og det er hotellet også. 
Sikke en jungle det er, at vælge hotel i London. Håber vi har valgt rigtigt :)
Ydermere, har vi bestilt sommerferie på Skiathos i Grækenland. Jeg har aldrig holdt ferie på en græsk ø, så glæder mig meget til at se naturen derovre. Og ikke mindst til at se Skopelos, øen hvor "Mamma Mia" blev optaget. 

Husk min Giveaway - du kan deltage lige her.


Etiketter: