Om nogle skønne fødselsdagsgaver

Kære læsere..
Juhuu - jeg havde fødselsdag i går, og det var som altid en skønherlig dag. Lige meget, hvor gammel jeg bliver, vil det altid være en helt speciel dag d. 13. januar.

Jeg har lyst til at vise jer nogle af mine gaver.

Læderjakke fra Saint Tropez
T-shirt fra A Question Of




Har længe kunnet tænke mig en skindjakke, og faldt over denne fine jakke  i Magasin. Den hang helt mutters alene, og den passede mig perfekt. Haps!
Faldt for t-shirten på et billede på Instagram og MÅTTE have den. Det er sjældent jeg går med statement t-shirts, men synes den her er ret sød ;)

Lyshus fra Kähler

Årskort til AROS

Hvidstengruppen på DVD samt gavekort til COS


Rapidry fra OPI og den smukke Rouge Noir fra Chanel


Den gode spray og smukke Chanelneglelak fik jeg af mine søde Bianco kollegaer - det var også dem, jeg var sammen med natten til Søndag, hvor vi holdte lidt festivitas :)
Ud over dette fik jeg nogle lækre kageting fra Paris, som min kære veninde havde bragt hele vejen til Danmark. To puder fra Poul Pava og lidt køkkenting blev det også til :)

(Det skal lige siges, at grunden til, at billederne er skåret hvor de er er, at jeg netop havde fået en gang massage lige inden jeg tog billederne, hvilket resulterede i en flot markeret ring i hele ansigtet. Juhu!)


Etiketter: , , , ,