Om en halvlang..

Kære læsere.

Ja, titlen siger måske ikke så meget. Eller gør den?
Jeg var inde og se midnatspremiere på "Hobitten - En Uventet Rejse", natten til d. 12/12/12.
Første gang jeg så "Ringenes Herre" var i fredags for en uge siden, så hele dette univers var ret nyt for mig. Jeg sagde alligevel ja, da jeg blev spurgt, om ikke jeg skulle med ind og se den.
Det er jo også lidt hyggeligt og anderledes sådan midt om natten :)

Source: hdwallpapers.in

Hele det her med flere billeder i sekundet end normalt, ved jeg ikke helt hvad jeg synes om. Filmen var enormt flot lavet og meget imponerende, men jeg kunne ikke lade være med at lægge mærke til, at mine øjne føltes som, at de havde været på overarbejde. De var trætte i mere end én forstand, hvis man kan sige det sådan :)

Source: nme.com 

Min absolut favoritscene fra filmen var dialogen mellem Bilbo Sækker og Gollum i hulen, hvor de udfordrer hinanden i gåder. Jeg kunne ikke lade være med at synes, at Gollum var vanvittig sød og nuttet, selvom den også er ret klam egentlig.

Skal I se "Hobitten", eller har I måske allerede set den?