Luxe Box #1

Hej piger,

Se her er et indlæg, som jeg har glædet mig til at skrive til jer.



Jeg tilmeldte mig for noget tid siden konceptet Luxe Box, med en vis portion skepsis.
Det virkede enormt rodet med deres betalingsfunktioner, hvilket som regel for mig til at tænke en ekstra gang inden jeg sender nogle penge deres vej.
Jeg endte dog med at tilmelde mig, OG i dag modtog jeg så Luxe Box #1.


Man modtager en fin lille kasse med en sløjfe på lågen og produkter indeni.
Sammen med produkterne er der en liste over boxens indhold samt pris på fuld størrelse osv.



Jeg overvejede også Goodiebox, som har været på markedet længere, men deres brands var ikke helt noget for mig - ville hellere prøve noget lidt mere eksklusivt.
Luxe Box koster 199,- pr. måned inkl. fragt og er derfor også lidt pebret :)


Indholdet af Luxe Box #1 er som følger:
Biosilk Silk therapy, Body Nordic Lovely Summer Body Oil, Ole Henriksen Pick me up Face tonic, én chokolade lakrids, John Masters Organics Blood Orange & Vanilla body milk og Korres Guava Showergel. 

Nogle rigtig lækre mærker og produkter, som jeg glæder mig til at prøve.

Jeg bliver hængende lidt endnu, og ser hvad der er i næste måneds Luxe Box :)

Hvis du er blevet fristet, kan du tilmelde dig her


Etiketter: , ,