Om nisser og Gospel

Hep hey

Her til aften stod den på hygge. Kæresten er til julefrokost, og i morgen er det jo 1. december. Derfor er det jo ikke et øjeblik for tidligt at pynte op til jul. Her i lejligheden har jeg fået sat nisselandskab op i vindueskarmen. Jeg synes det er SÅ hyggeligt! :)


Jeg har ydermere, siden jeg flyttede til Århus i 2009, haft en stor lyst til at begynde til Gospel. Jeg har sunget i mange år, og været til flere Gospel Workshops, hvilket har været helt fantastisk. Det lyder så smukt og fantastisk når alle tre stemmer harmonerer og man får så meget energi af dette skønne musik.
Derfor tog jeg mig endelig (her 3 år senere) sammen til at tage til en prøvetime ved et kor. Og hold da op. Det sad lige i skabet!
Jeg glæder mig meget til at begynde én gang om ugen her efter jul når sæsonen starter igen.

Halleluja!