Knitre knitre...

Hej derude!

Sorry for stilheden de sidste par dage. Den er slut nu!
Jeg har haft travlt med personalefest (wuhuu), familiebesøg og arbejde. MEN ind i mellem al travlheden har jeg fået et nyt bekendtskab.

Verdens Bedste Brød!




Jeg laver jo tit kager og bager boller, men hele brød har jeg ikke haft meget held med at få sådan rigtig lækre. Det har jeg nu!
Jeg faldt over opskriften her, hvor der også er videoguide. Kvalimad har rigtig gode guides til, hvordan man gør det helt rigtigt når man laver mad.

Tricket her, som giver en lækre gyldne og sprøde skorpe er, at det bliver bagt i en gryde! 



Det er såre simpelt.

Opskrift på ét brød.

Gær på størrelse med en ært
5 dl vand
625g mel
2 tsk salt


Duften er fantastisk og lyden af det friskbagte brød er skøn. Den knitrer så fint..


Det smager fantastisk og det er så simpelt :)
Kig på linket her og se videoen - den er super.

Skal I prøve det? 


Etiketter: ,