Om ny jakke og glimmerlak

Hey ladies..
Den skarpe bloglæser vil se, at der er sket lidt med layoutet på bloggen. OG den har fået nyt navn - nemlig mit navn. Bum.

I dag har dagen stået på lidt administrativt arbejde af forskellig slags, inden turen gik op i byen sammen med min dejlige kæreste. Jeg skulle prøve en jakke, som jeg havde set på nettet.
Denne her!

Model Fia fra Elvine

Set hos Sofistikant i Århus til 1.999,95,-
Havde en rabatkode, som jeg skulle have brugt på butikkens hjemmeside, så venter spændt på, at Post Danmark kommer forbi en af de kommende dage :)

Jeg har også været på jagt efter en hel særlig neglelak længe. Den har været udsolgt i samtlige Matas forretninger i Århus, men i dag fandt jeg den endelig i Magasin. Jubii!

Neglelak fra OPI - Save Me 
 Købt i Magasin til 125,-


Den er enormt flot, når lyset rammer og det glimser rigtigt :) På billedet her er det ikke så tydeligt, hvor flot den faktisk er. Den skal ses på! 

En flot rød brandhane i Århus


Etiketter: