Et lille stykke luksus..

Hej ladies..

Kender I det, at når man står og skal bruge noget specielt - f.eks. en kjole - så kan man ikke finde nogen, og når man ikke står og skal bruge nogen, finder man en million?
Well, jeg kunne egentlig godt bruge en kjole, ikke super urgent, men det kunne være meget rart, idet jeg skal til et par fester i november og gerne vil have noget nyt og spændende på.
Havde kig på en sort kjole fra Malene Birger, men den var lidt for stilet til at tage i byen i. Derfor blev det ikke til noget. Dog fandt jeg ud af, at den var lavet i en lidt mere festlig version med noget glitter, hvilket jo klart er mere passende. Og den var bare PERFEKT!


Elikan kjole - Malene Birger
Sort


Sort kjole med underkjole. 
Den glitrer rigtig fint og har en flot slids i ryggen, som øverst er knappet med en flot knap. 
På billedet har jeg rustrøde stilletter på, som jeg synes giver en kanon flot kontrast. (En smule svært at se i sort/hvid, men hvad pokker ;) )

DEN LÆKRE GIVEAWAY

Glem ikke den lækre giveaway, som kører på bloggen lige nu. Du kan se, hvordan du deltager lige her




Etiketter: