Cupcake Heaven

Hej alle cupcake-lovers!

Jeg fik endelig købt det nye blad "Cupcake Heaven" i Specialkøbmanden, og har kigget det igennem.


Jeg havde helt ærligt forventet noget andet. Det er basically bare et opskrifthæfte, med meget få andre tips og tricks. Jeg kunne have ønsket mig et blad med tips til forskellige cupcake dekorationer, men efter gennemkigningen af bladet havde jeg lidt en øv følelse.
Hvis man ønsker en masse forskellige opskrifter, er det et fint blad. Dog virker nogle af opskrifterne lidt "desperate" og som om, at de er hurtigt fundet på eller udvalgt. 


Nok om det - det skulle jo prøves.
Køb bladet for blot 39,95,-.


På turen til USA, fik jeg selvfølgelig også smagt nogle cupcakes, som er meget udbredt derovre. Vi købte kager hos Sweet by Holly tæt ved Orlando.
Her fandt vi kølemontrer med lange rækker af frisklavede cupcakes og et menukort, så man kunne se, hvad de indeholdt. 


Det var SÅ svært at vælge. Vi købte fire "minis" for 6 $ (ca. 36,-) og delte. Herefter gik vi i Barnes and Noble og købte bøger, for så at vende tilbage og købe fire kager mere med tilbage til hotellet ;)


I den kommende uge vil jeg bage hindbærsnitter tror jeg. ELSKER hindbærsnitter.

DEN LÆKRE GIVEAWAY

Vi mangler kun 5 følgere på Bloglovin for at være i mål og vinderen trækkes :-) Kom glad og tilmeld dig her.



Etiketter: ,