And the winner is...

Ladies...

Bloggen er nået 20 followers på Bloglovin, og det betyder jo, at der skal trækkes en vinder af den lækre Moroccanoil Treatment, som ligger og venter på sin nye ejer.
Jeg har sammenfattet jeres skønne hårtips - der var et par gengangere, men de kommer her!

And the winner is...

Tak for jeres skønne kommentarer. Det har været en rigtig god første Giveaway og jeg glæder mig allerede til, at jeg kan afholde den næste :) 

Med 16 deltagende kommentarer trak jeg et "random number" mellem 1 og 16. 


Kommentar nr. 13, som er fra Maya Kirkegaard!
Hun skrev:

"Mit hårtip er at få klippet håret ca. hver 3 måned. Man skal også huske at pleje håret med en kur ca. en gang om ugen. Jeg selv har haft rigtig skadet hår, og igår fik jeg faktisk klippet 20 cm af mit hår. Nu går til til skuldrene og det er så dejlig blødt og sundt. Jeg kan ikke sige det mange gange nok, få klippet håret ofte!!! :)"

Kæmpe stort tillykke. 
Send mig en mail på me_vinther@hotmail.com med din adresse, så sender jeg præmien til dig :)